sobota, 19 października 2013

Artist Spotlight II - Amanda MIU Saragih

W moim życiu fandomowym zaistniała po raz pierwszy swoim coverem mało już pamietnej dzisiaj piosenki Jeffthestridera Want It Need It. Dzięki inspirowaniu się muzyką do jednego z moich ulubionych anime od razu skradła moje sercę (i po części duszę).



Każdy, kto mnie zna dobrze wie, że nie przepadam za łączeniem mrocznych elementów z kucami, ale to jest jeden z nielicznych wyjątków.

Dążąc do większej ilości przyjemnosci wynikającej ze słuchania takiej muzyki z checią zagłębiłem się w kanał wykonawczyni i znalazłem tam to czego szukałem.



Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to ta piosenka. Łaczy moje dwa zamiłowania, kuce i folklor wysp brytyjskich.



Nie jestem fanem tej tematyki, ale zdolności wokalne MIU są warte zgrzeszenia.

Jak wielu twórców Amanda nagrała także liczne piosenki nie związane z fandomem, ale o nich też warto napomknąć, chociaż nie będę się w tą część zbytnio zagłębiał.




Zostaje jeszcze tylko dać najnowszy utwór, który wyszedł z jej warsztatu i trzeba kończyć na ten tydzień. W przyszłym spodziewajcie się dużo wcześniej spotlightu.




Jeszcze tylko obowiązkowe linki i off I go...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz